“Οι ηλίθιοι επηρεάζουν... τους πανηλίθιους” του Victor Κουμαντάκη


Είναι παντού, δεν είναι πολλοί αλλά ξέρουν να επηρεάζουν τους δικούς τους… πανηλίθιους. Αυτοί κινούν τα νήματα σε κάθε κοινωνικό ιστό και επίπεδο. Αυτά ξέρουν να κάνουν, αυτά τους δίδαξαν αυτά καλλιεργούν.

Αυτό που δεν ξέρουν όμως είναι ότι και αυτοί με τη σειρά τους, αποτελούν τους περισσότερο ηλίθιους ενός φαύλου συστήματος που τους χρησιμοποιεί παλίνδρομα.

Θα αναρωτιέστε βέβαια και με το δίκιο σας, ποιοι είναι αυτοί. Η απάντηση είναι εξαιρετικά απλή… 

Μα φυσικά όλοι αυτοί που θεωρούν εαυτούς ηγέτες εντός ανυπάρκτου πολιτικά, πολιτισμικά, κοινωνικά, αθλητικά και θρησκευτικά πεπερασμένου συνόλου. Αυτούς που καπηλεύονται έτοιμες ιστορίες χτισμένες σε θεμέλια γεμάτα ιδρώτα χρόνων, για να αναδείξουν το τίποτα που κρύβει η κενή τους προσωπικότητα˙ το ανύπαρκτο παντοτινά εγώ τους.

Οι ίδιοι και οι ίδιοι παντού, ολοκληρωμένα τίποτα σε σχήμα κλειστού μηδενικού. Ηγετικά ηλίθιοι, που πιστεύουν ότι εξαπατούν τους υπόλοιπους με τεχνάσματα του τύπου: "Εγώ θα κάνω αυτό που θέλω και σιγά μη το καταλάβεις". Θεωρώντας τον αποδέκτη, αδιάφορα πανηλίθιο.

Έλα μου όμως που από την εκ γενετής απώλεια σκέψης που ΔΕΝ διαθέτουν, αγνοούν ότι και οι ίδιοι είναι κομμάτι μιας αυτοάνοσης αρρώστιας που θα τους πνίξει στον εσώκοσμο, κάνοντας τους να παραληρούν από ερωτηματικά. "Γιατί να το πάθω ΕΓΩ, αφού ΕΓΩ ήμουν κυρίαρχος. Από το στόμα μου περνούσαν όλα. Πως την πάτησα ΕΓΩ έτσι;;;".

Το εγώ της ηλιθιότητάς τους μαζί με αυτό της θεωρούμενης πανηλιθιότητας των άλλων, που θα επιστρέψει ως κάτοπτρο, αναμένεται να τους βγάλει το προσωπείο. Αυτό που τόσο καλά πιστεύουν ότι έχουν καλύψει, με την πούδρα της καπηλευμένης ιστορίας.

Αφού δεν υπάρχει πιθανότητα αποστροφής των κινήσεών ούτε από τη μία ούτε από την άλλη πλευρά, τουλάχιστον να γράφονται κάποια πράγματα, για να βάζουν ένα θεωρητικό ταβάνι στην ηλιθιότητα που πιστεύετε ότι διαθέτουν οι υπόλοιποι.

“Το πρόβατο είπε και ελάλησε!”

ΥΓ: Η φωτογραφία είναι προς απάντηση στη νευρικότητα...